księgowość i rachunkowość
księgowa

Zespół

Iwona Cieśla

 

Ukończyła studia jednolite magisterskie specjalność Finanse i rachunkowość na kierunku Zarządzanie na Politechnice Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza. Temat pracy magisterskiej „Analityczne aspekty giełdy papierów wartościowych na przykładzie GPW w Warszawie.” Praca opierała się na zagadnieniach teoretycznych dotyczących analizy akcji spółek za pomocą analizy technicznej oraz fundamentalnej. Na podstawie teoretycznych informacji została przeprowadzona analiza spółki KGHM (tj. jaki ma trend, kiedy były ich korekty i punkty wsparcia i oporu) oraz została dokonana prognoza jak będzie trend w przyszłości. Ma za sobą również praktykę w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie. Jako studentka odbyła staż w firmie Elmat w dziale kontroli jakości.


Zainteresowania: Rynek walutowy Forex. Przede wszystkim GBP/USD, USD/CAD, EUR/USD oraz indeksy np. NASDAQ. Przez okres jednego roku próbowałam siła na platformie X-Trade Brokers.

 

Posiada certyfikat głównego księgowego III stopnia.

 

Związana z naszą firmą od września 2011 roku. W naszej firmie pełni funkcję księgowej. Aktualnie przebywa na urlopie macierzyńskim.

 

 

Bernadeta Łuszcz

 

Ukończyła studia licencjackie o kierunku zarządzanie na Politechnice Rzeszowskiej oraz studia magisterskie „Rachunkowość w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw”. Zna w stopniu komunikatywnym język angielski i w stopniu podstawowym rosyjski. W trakcie studiów należała do Studenckiego Koła Naukowego Rachunkowości i Ubezpieczeń Gospodarczych. W trakcie jej kariery zawodowej uczestniczyła w kursie na specjalistę do spraw rachunkowości potwierdzony certyfikatem w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce oddział Podkarpacki w Rzeszowie. Posiada wysokie umiejętności w zakresie obsługi MS Office potwierdzonym certyfikatem ECDL oraz systemu księgowego Symfonia.

 

Posiada certyfikat głównego księgowego III stopnia.

 

Interesuje się sportem, a w szczególności siatkówką, tenisem stołowym i jazdą na rowerze.

 

Jest z nami od marca 2012 i pracuje na stanowisku księgowej.

 

 

Beata Walus

 

Ukończyła Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie uzyskując stopień magistra. Ukończyła kurs w zakresie Kadr i Płac oraz II stopień Księgowości w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce oddział w Rzeszowie uzyskując Certyfikat Specjalisty ds. Wynagrodzeń oraz Certyfikat Księgowego. Przez ponad dwa lata prowadziła własną działalność gospodarczą. W tym czasie samodzielne prowadziła księgowości i rachunkowość swojej firmy. Samodzielne zarządzanie działalnością gospodarczą spowodowało, że bardzo dobrze rozumie obsługę klienta jak również współpracę z partnerami firmy. Ma również za sobą pracę telemarketera. Pierwszy rok swojego życia zawodowego spędziła w branży turystycznej, szlifując umiejętności sprzedaży usług turystycznych.

 

W roku 2016 ukończyła studia podyplomowe na WSIiZ uzyskując uprawnienia do prowadzenia szkoleń BHP i stopień Starszego Inspektora BHP.

 

Hobbystycznie wykonuje projekty jako grafik komputerowy.

 

Jest z nami od listopada 2012 roku. W naszej firmie pełni rolę specjalisty ds. kadr i płac oraz BHP. 

 

 

Magdalena Superson

 

Ukończyła studia licencjackie i magisterskie na kierunku Ekonomia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Ma za sobą ukończone studia podyplomowe Organizacja i Marketing w Instytucjach Finansowych i Ubezpieczeniowych również na Uniwersytecie Rzeszowskim. 

 

Posiada certyfikat głównego księgowego III stopnia.

 

Jej zainteresowania to podróże i film.

 

Jest z nami od stycznia 2013 roku. W naszej firmie pełni rolę księgowej.

 

 

Katarzyna Stolarska


Absolwentka Wyższej Szkoły Administracji i Zarządzania w Przemyślu (Zamiejscowy Wydział Administracyjno Prawny w Rzeszowie). Ukończyła kierunek Administracja publiczna. Wcześniej ukończyła Liceum Zawodowe w Zespole Szkół Ekonomicznych w Sanoku specjalność Pracownik administracyjno – biurowy. Ma za sobą bogate doświadczenie w biznesie. Pracowała w firmie Meblex w Rzeszowie jako Doradca klienta – projektant, Pracownii Złotniczej BM w Rzeszowie jako Doradca klienta, PHU MULTI w Sanoku jako Referent biurowy a także w Biurze Rachunkowym – Usługi Biurowe Katarzyna Wijas w Sanoku jako Referent biurowy. Posiada rzadko spotykaną umiejętność pisania metodą dziesięciopalcową bezwzrokową.

Jej hobby to kulinaria, dekoracja i architektura wnętrz.

Związana z naszą firmą od czerwca 2013 roku. Jest osobą pierwszego kontaktu dla naszych klientów. Pełni również rolę asystentki zarządu. Aktualnie przebywa na urlopie macierzyńskim.

 

 

Beata Demczak

 

Ukończyła studia licencjackie i magisterskie na dwóch kierunkach: Zarządzanie i Logistyka na Politechnice Rzeszowskiej w specjalnościach Finanse i Rachunkowość oraz Transport Międzynarodowy.

 

Posiada wysokie umiejętności w obsłudze programów MS Office potwierdzone certyfikatem ECDL oraz systemu księgowego Symfonia.

 

Jej hobby to sport, a przede wszystkim bieganie.

 

Jest z nami od sierpnia 2013 roku. W naszej firmie pełni funkcję księgowej.

 

 

Ewa Tkaczuk

 

Ukończyła Katolicki Uniwersytet Lubelski na kierunku Ekonomia uzyskując stopień magistra, specjalizacja: Finanse Publiczne i Komercyjne.

 

Posiada ukończone studia podyplomowe pedagogiczne oraz Zarządzanie Bezpieczeństwem i Higieną Pracy.

 

Zdobyła Certyfikaty: CDN Optima, Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania BHP.

 

Jej zainteresowania to podróże i sport.

 

W naszej firmie od czerwca 2017 roku. Pełni funkcję księgowej.

 


Agnieszka Drzewicka

 

Ukończyła Wyższą Szkołę Prawa i Administracji w Przemyślu na kierunku Administracja uzyskując stopień magistra, specjalizacje: Administracja Celna, Administracja Ogólna. Dalsze kształcenie podjęła na kierunku Informatycznym. Uzyskała Certyfikaty: Kadry-Płace oraz Specjalisty ds. wynagrodzeń.

 

Jej pasja to książki.

 

Jest z nami od maja 2017 roku. W naszej firmie pracuje na stanowisku sekretarki.

© Copyrights, Biuro Rachunkowe PKR, ul. Akacjowa 47, 35-113 Rzeszów